وکیل اتباع خارجی

Contact Us +98 912 6008720 +98 21 88401416 INFO@VAKILEMAN.COM

وکیل اتباع خارجی

Contact Us +98 912 6008720 +98 21 88401416 INFO@VAKILEMAN.COM

دفتر حقوقی وکیل من با به کار گیری وکلای تخصصی در زمینه تابعیت همچنان توانسته است که پیشرو در خدمات حقوقی و همچنین رضایت مندی هرچه بیشتر مشتریان خود را افزایش دهد. شما عزیزان میتوانید جهت اطلاعات بیشتر با واحد روابط عمومی وکیل من در تماس باشید: 88401416-021 .

بهترین مشاور حقوقی طلاق توافقی

پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۵۸ ب.ظ

دفتر حقوقی وکیل من :

ارائه دهنده خدمات تخصصی حقوقی

بهترین مشاور حقوقی طلاق توافقی

درهر ساعت از شبانه روز میتوانید عدد ۱۱۱ را به شماره ۸۷۲۰-۶۰۰-۰۹۱۲  پیامک فرمایید تا همکاران را از نیاز حقوقی خود مطلع فرمایید.

تلفن دفتر تهران: ۸۸۴۰۱۴۱۶ ۰۲۱

صرفنظر از آنکه توصیه وکیل من، اخذ مشاوره و خدمات حقوقی در همه امور به منظور حفظ حقوق اشخاص و جلوگیری از بروز اختلافات می­باشد، تیم دعاوی وکیل من با داشتن علم و تخصص و تجربه لازم و کافی از قوانین و رویه­های قضایی و همچنین شناخت و ارتباط موثر و به روز با مراجع و مراکز قضایی با تأکید بر اخلاق حرفه­ای به حفظ حقوق موکلین و دفاع از منافع آنان می­پردازد و تیم داوری وکیل من نیز به داشتن تجربه و تخصص لازم و آشنایی با مراکز داوری داخلی و بین­المللی و تسلط بر رویه­های موجود در این مراجع ،امادگی ارائه خدمات تخصصی داوری را دارد.

[caption id="attachment_13687" align="aligncenter" width="300"]بهترین مشاور حقوقی طلاق توافقی بهترین مشاور حقوقی طلاق توافقی[/caption]

بهترین مشاور حقوقی طلاق توافقی

وکیل طلاق توافقی

پرسش وکیل طلاق توافقی : طلاق توافقی چیست؟
پاسخ وکیل طلاق توافقی :طلاق توافقی بدین شکل است که زوج و زوجه پس از ینکه ادامه زندگی مشترک را به صلاح تشخیص ندادند با تنظیم دادخواستی مشترک، ممضی به امضاء هر دونفر ،با قید کلمه «طلاق توافقی » در ستون تعیین خواسته از دادگاه محترم تقاضای صدور گواهی عدم امکان سازش به صورت توافقی می نمایند .معمولا قاعده بر این است که نام زوج و زوجه با هم در ستون خواهان نوشته می شود همچنین روال بر این است که توافقات به عمل آمده از حیث مهریه و نفقه و در صورت داشتن بچه،حضانت وی و نیز حق و حقوقات زوجه و غیره نیز در متن دادخواست نوشته خواهد شد .علی القاعده با توجه به توافق زوجین د ر خصوص طلاق توافقی از حیث صدور حکم مدت زمان زیادی طول نخواهد کشید که دادگاه محترم ضمن جلب نظر داور به منظور اصلاح ذات البین و عدم موفقیت ایشان در این خصوص اقدم به صدور حکم خواهد نمود.طلاق توافقی مصداق بارز رعایت قاعده« امساک به معروف یا تصریح به احسان می باشد» . یعنی اینکه یا باید به صورت عرف و معمول زندگی عادی را ادامه داد در غیر این صورت زوجین بدون ایجاد زحمت و مزاحمتی برای یکدیگر از هم جداشوند.
پرسش وکیل طلاق توافقی : چند نوع وکالت داریم؟
۱ـ وکیل قراردادی ـ وکالتی را می گویند که اشخاص شخصاً وکیل خود را انتخاب می نمایند.
۲ـ وکیل معاضدتی ـ به وکیلی گفته می شود که شخص خود آن وکیل را انتخاب نمی کند بلکه بعلت نداشتن توانائی مالی جهت گرفتن وکیل به کانون وکلا مراجعه و کانون وکلا نیز با توجه به اصل ۳۵ قانون اساسی و ماده ۴۴ قانون وکالت پس از بررسی در صورت احراز شرط عدم تمکن مالی چنانچه دعوای مذکور با اساس و مربوط به شخص تقاضا کننده باشد، قانون را مکلّف به معرفی وکیل معاضدتی نموده است و وکلا نیز مکلّفند هر سال در ۳ دعوای حقوقی به عنوان معاضدت قبول وکالت نمایند که در این صورت افراد معرفی شده از پرداخت حق الوکاله معاف می باشند.
۳٫ وکیل تسخیری ـ در جرائمی که مجازات آنها حسب قانون، قصاص نفس، اعدام، رجم و حبس ابد می باشد چنانچه متهم شخصاً وکیلی معرفی ننماید، تعیین وکیل از طرف دادگاه رسیدگی کننده، الزامی است، که به چنین وکیلی وکیل تسخیری می گویند.

پرسش وکیل طلاق توافقی :چگونه میشود در تهران وکلای حرفه ای را پیدا کرد؟
پاسخ وکیل طلاق توافقی : سایت حقوقی وکیل من در تهران ارائه دهنده هرگونه خدمات حقوقی در خارج و داخل با کادری مجرب متشکل از وکلای مخصوص با تحصیلات دانشگاهی بالا و همچنین وکلای نخبه و متخصصان ماهر در امر حقوقی آماده همکاری است. داشتن تعامل و همکاری با سایر وکلا در سراسر جهان مارا قادر به ارائه خدمات منحصر به فردی کرده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی