وکیل اتباع خارجی

Contact Us +98 912 6008720 +98 21 88401416 INFO@VAKILEMAN.COM

وکیل اتباع خارجی

Contact Us +98 912 6008720 +98 21 88401416 INFO@VAKILEMAN.COM

دفتر حقوقی وکیل من با به کار گیری وکلای تخصصی در زمینه تابعیت همچنان توانسته است که پیشرو در خدمات حقوقی و همچنین رضایت مندی هرچه بیشتر مشتریان خود را افزایش دهد. شما عزیزان میتوانید جهت اطلاعات بیشتر با واحد روابط عمومی وکیل من در تماس باشید: 88401416-021 .

وکیلهای ملکها

شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۵۳ ب.ظ

وکیل ملک

دفتر وکیل من: 

 021 88401416 

 0912  6008720 

مراحل خرید ملک

:قدم اول 

هماهنگی و بازدید تا انتخاب : ضمن اینکه از متقاضی دعوت می کنیم تا در سایت سِوِن از لیست و آلبوم املاک بازدید کند و اطلاعات هر ملک را به نسبت متراژ و موقعیت ملک بر اساس بودجه و سلیقه خودش بسنجد ، پیشنهاد بهتر ما حضور فیزیکی متقاضی در آنتالیا و بازدید املاک از نزدیک بر اساس لیست انتخاب شده ای که از قبل با مشاور فروش هماهنگ شده، می باشد. لذا دعوت می کنیم ابتدا تاریخ حضوردر آنتالیا را با مشاور خود حداقل پنج روز قبل از حضور, هماهنگ کرده تا هماهنگی لازم جهت بازدید املاک با مالکین قطعی گردد، سپس متقاضی باید با یک تورترکیه به دلخواه به آنتالیا مراجعه و از قبل ساعت و روز مورد نظر برای بازدید را برای پیکاپ متقاضی از هتل با مشاور هماهنگ کند . بخش مشاوره به مدت سه روز دو نوبتی صبح و عصر، تمام املاک مورد نظر را به بازدید متقاضی می رساند. 

:قدم دوم

 رزرو یا قولنامه : پس از انتخاب ملک مورد نظر چنانچه معادل 30% از ارزش ملک را برای مبایعه نامه همراه داشته باشید می توانیم ملک را قولنامه کرده و قرار مجددی برای تحویل ملک با تکمیل 90% یا تحویل و سند همزمان با تکمیل 100% برای دوره زمانی حداکثر دو ماهه با توافق طرفین تعیین کنیم. اگر مبلغ همراه متقاضی برای قولنامه کمتر از 30% باشد با مبلغ موجود قولنامه امضاء شده و متقاضی ده روز فرصت دارد تا مبلغ قولنامه را تکمیل کند و نسخه مربوطه را تحویل بگیرد. حداقل مبلغ برای رزرو یک ملک ده هزار یورو ترکیه می باشد لذا با رقم کمتر رزرو نیز امکانپذیر نمی باشد. 

:قدم سوم 

انتقال سند تاپو : بعد از تکمیل 30% رقم مبایعه نامه یا همان قولنامه ، تعداد دو قطعه عکس از خریدار و فروشنده و ترجمه رسمی پاسپورت خریدار که توسط شرکت انجام می شود و سند ملک و کپی کارت شناسایی مالک تحویل اداره تاپو ( انتقال اسناد ) می گردد. اداره تاپو از طریق تلفن و ایمیل تاریخ حضور طرفین برای انتقال سند را پس از اخذ استعلامات لازم که اتوماتیک انجام می گردد اطلاع می دهد . این امور اداری و پیگیری ها همیشه به عهده دفتر املاک است و دفتر املاک باید تا آخرین مرحله انتقال سند در تمام مراحل حضور فعال داشته باشد. روز دفتر خانه تاپو می تواند با انتخاب و هماهنگی طرفین قرارداد از قبل رزرو و تعیین وقت شود . تعیین وقت به صورت حضوری می باشد.



  • وکیل من

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی